Günümüzde pek çok çalışanın baş belası şirket içi toplantılar. Kimi yöneticiler haftanın yarısını toplantıda geçirirken kimi yöneticiler toplantılardan çalışmaya vakit bulamıyor. Özellikle kurumsallaşma aşamasındaki pek çok aile şirketi kuruluş aşamasından kurumsal aşamaya geçerken toplantılar yapılış tarzı, yönetimi ve takibi konusunda büyük problemlerle karşılaşıyor. Özellikle firmanın yönetim kademesinde toplantılara karşı bir ön yargı varsa kolay olmayan süreç daha zor ve bazen içinden çıkılmaz bir hale geliyor. Bu noktada iki soru pek çok yöneticinin aklına geliyor; “Toplantısız Firmayı Yönetemez miyiz?”, “Toplantılarımız Daha Verimli Hale Nasıl Getiririz?”. Bu soruların cevabı uzun süredir sahada çalışan danışmanların ve profesyonellerin de cevabını aradığı sorulardır.
Şirket içi toplantılar günümüzde pek çok çalışanın baş belası. Bazı yöneticiler haftanın yarısını toplantılarda geçirirken, bazıları çalışmaya vakit bulamıyor. Özellikle kurumsallaşma aşamasındaki birçok aile şirketi, kuruluş aşamasından kurumsallaşma aşamasına geçtiğinde toplantıların yapılış şekli, yönetimi ve takibi konusunda büyük sorunlarla karşılaşıyor. Hele bir de şirketin yönetim kademesinde toplantılara karşı bir önyargı varsa, kolay olmayan süreç daha da zorlaşıyor ve bazen içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Bu noktada birçok yöneticinin aklına iki soru gelir; “Toplantı yapmadan şirketi yönetemez miyiz?”, “Toplantılarımızı nasıl daha verimli hale getirebiliriz?”. Bu soruların cevapları, alanda uzun süredir çalışan danışmanların ve profesyonellerin de cevap aradığı sorulardır.