Günümüzde pek çok çalışanın baş belası şirket içi toplantılar. Kimi yöneticiler haftanın yarısını toplantıda geçirirken kimi yöneticiler toplantılardan çalışmaya vakit bulamıyor. Özellikle kurumsallaşma aşamasındaki pek çok aile şirketi kuruluş aşamasından kurumsal aşamaya geçerken toplantılar yapılış tarzı, yönetimi ve takibi konusunda büyük problemlerle karşılaşıyor. Özellikle firmanın yönetim kademesinde toplantılara karşı bir ön yargı varsa kolay olmayan süreç daha zor ve bazen içinden çıkılmaz bir hale geliyor. Bu noktada iki soru pek çok yöneticinin aklına geliyor; “Toplantısız Firmayı Yönetemez miyiz?”, “Toplantılarımız Daha Verimli Hale Nasıl Getiririz?”. Bu soruların cevabı uzun süredir sahada çalışan danışmanların ve profesyonellerin de cevabını aradığı sorulardır.