Şirket içi toplantılar günümüzde pek çok çalışanın baş belası. Bazı yöneticiler haftanın yarısını toplantılarda geçirirken, bazıları çalışmaya vakit bulamıyor. Özellikle kurumsallaşma aşamasındaki birçok aile şirketi, kuruluş aşamasından kurumsallaşma aşamasına geçtiğinde toplantıların yapılış şekli, yönetimi ve takibi konusunda büyük sorunlarla karşılaşıyor. Hele bir de şirketin yönetim kademesinde toplantılara karşı bir önyargı varsa, kolay olmayan süreç daha da zorlaşıyor ve bazen içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Bu noktada birçok yöneticinin aklına iki soru gelir; “Toplantı yapmadan şirketi yönetemez miyiz?”, “Toplantılarımızı nasıl daha verimli hale getirebiliriz?”. Bu soruların cevapları, alanda uzun süredir çalışan danışmanların ve profesyonellerin de cevap aradığı sorulardır.